zondag 6 november 2011

Kerstkaartjes

Ben weer begonnen met kerstkaartjes maken. Aangezien ik veel sketches gebruik van internet dacht ik misschien wel leuk om deze weer in te sturen. Niet zo zeer voor de prijs maar gewoon om te bedanken voor de leuke sketch. Aangezien ik niet zo'n goede blogger ben komt het er bij mij meestal niet zo van. Maar nu van de week dan toch. Het bovenste kaartje is van de challenge van Dutch Card Lovers van deze week. Als je naar het onderste kaartje kijk herken je misschien de sketch van vorige week......





9 opmerkingen:

Marianne zei

Wauw Ellen, ik vind allebei de kaartjes erg mooi, maar die onderste is toch echt mijn favoriet hoor! Ik vind hem supergaaf met die geborduurde rand.
En je hebt de nieuwe stanzen ook al gebruikt zie ik.

Dikke knuffel!
Marianne

Angèle zei

Ook ik vind ze super mooi en ben blij dat je met ons meedoet bij DCL!

Groetjes, Angèle

José zei

Erg mooi gedaan. Mooi papier. Ook de kaart van vorige week is gaaf. Leuk dat je de schets hebt gedraaid.
Fijn dat je meedoet met DCL!
Groetjes, Jose

Ellen zei

Leuke kaart Ellen!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

ps Zou je de woordverificatie uit willen zetten, dat schhelt ons een heleboel tijd...;-)

Stampidoe@gmail.com zei

super leuke kaart is dit geworden, vooral d eonderste i smijn favo, bedankt voor het meedoen met dcl

anja curvers zei

Wow wat een gave kaartjes zeg echt heel erg mooi. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Margot zei

stijlvolle kaarten! bedankt voor het meedoen met de DCL!

miriam zei

Het zijn 2 mooie stijlvolle kaarten
bedankt voor je deelname aan DCL
groetjes miriam

Rosalien Zwackhalen zei

wat een super stijlvolle kaarten heb je gemaakt. Geweldig!
Bedankt voor het meedoen emt de DCL.

Groetjes Rosalien