dinsdag 28 oktober 2008

Yes, vanaf nu ben ik juf!

Eindelijk het is zo ver, ik ben juf!! Na vier jaar studeren heb ik gisteren mijn diploma gekregen, en natuurlijk heeel veel bloemen. Het was echt gaaf. Hieronder heb ik een kleine impressie weergegeven van de bloemweelde in ons huis momenteel, en natuurlijk hét moment de ondertekening van mijn diploma.







Geen weg meer terug, ik ben juf!!














Een bloemetje van school én van mijn vriendinnetje Marianne








Het boeket mét vaas van mijn lief!!




















Kaartje van Marianne




Boeket van Dick en Marchien én de jongens




Kaartje van mijn 'zoon' Ruben!

Boeketten van Ruben en mw. Bracke.

4 opmerkingen:

Riky zei

Heeeee Juffie Proficiat met het behalen van je diploma.

Groetjes Riky

nora zei

Hoi Ellen,Proficiat met het halen van je diploma.Groetjes Nora

Hanneke van der Linde zei

Wat super zeg! Gefeliciteerd!!!

scrappy jen d zei

Gefeliciteerd met het behalen van je diploma!
Ik hoop, dat je het net zo lang mag volhouden als ik!
Ben al vanaf mijn 19e juf! Ben nu bijna 48 en soms heb ik het GEHAD! NIET MET DE KINDEREN, NIET MET DE OUDERS, NIET MET DE COLLEGA's, maar wel met al die achterlijke dingen, die ze in Den Haag achter een bureau bedenken en in de prakrijk slecht uitvallen, ha, ha...
Maar goed...
Je kunt je creativiteit super gebruiken in het onderwijs!
Voor de kids zal zo'n CREA-JUFFIE het einde zijn!
Heel veel SUCCES!!!
Groet, Scrappy Jen D.